devil

japp, så skulle vi ha döpt barro istället :P han är en liten djävul på fyra ben just nu. när man väl är ute nosar han på allt men kissar/bajsar inte, eller jo, oftast så gör han det när vi är ute men så fort vi kommer in så gör han det där med :S då tänker man: "kunde han inte ha gjort det nu när vi precis va ute?"
va ute med han innan 5 imorses, jobbigt att gå upp men när vi väl vart ute med han så kunde jag knappt somna :P inte så trött längre sen höll barro på med allt möjligt som lät. han hittade bland annat våran påse med pantflaskor :P och han älskar ju att bita på pantflaskor. hittade en under sängen förut när jag skulle hämta in lypsyl.

har vart ute och sprungit idag med :D gött! 2,5 km igen. idag ökade vi farten och det märks att konditinen är borta :S det var inte så jobbigt att springa men det tog tid att återhämta sig. zandra sprang hon med :D kul med sällskap!

sitter på jobbet nu, ska lyssna på hela förra veckans ludfiler eftersom jag va i thn då ocg gustav orkade inte lyssna så..bara att sätta igång.

blir linköping med linda sen med :D hon ringde förut och frågade om jag ville hänga på och klart jag vill det :D hon tyckte också att det va på tiden att jag kom hem :P saknade faktiskt mjölby en del när jag va i thn, fast iof så saknar jag thn när jag är här med, en liten ond cirkel kanske?

måste köpa bajspåsar! påminn mig!

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: sara

vad kul att du ringer när su kommer in till linköping. du hälsar aldrig på :/

2008-05-19 @ 20:56:27
Postat av: Linda

Ja de är klart du vart saknad. Lämna mig aldrig igen.. hehehehe:P puss på re!

2008-05-19 @ 22:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0