but why?

som rubriken så fint lyder undrar jag varför dom va tvugna att flytta till en ny server eller vad det nu va. nu hemsida och ny design?
har bara en fråga: vart fasen hittar jag mina vänner nu då? alltså mina kontakter. hittar inte ens grejen där man kan söka efter nya kontakter :S

lokalvården ringde förut med och frågade om jag ville jobba både torsdag och fredag :D det ville jag ju såklart göra! passar gabska bra att gå upp kl 5 då för barro brukar ändå vilja gå ut vid den tiden :D på fredag får jag till och med skjuts till jobbet av gustav :D sen efter jobbet kommer han och kim och hämtar mig så åker vi direkt till stockholm :D ska häla på deras syster och andra släktingar :D ska bli kul! ännu roligare att träffa denice :D va länge sen nu! mars närmare bestämt. ska fråga om vi inte kan rida lite, såå jäkla kul ju!
på lördag blir det inflyttningsfest hos therese och jimmy :D lite brölloppsfest skulle jag tro med eftersom dom gifte sig i februari :D får se vad vi hittar på att ge dom :D

helgen efter det blir det segling för hela slanten :D Hunnebo here I come! längtar ihjäl mig, älskar att vara ute på havet!

jag har ju tjatat om min knöl i halsen nu i ett par inlägg. idag bar det iaf iväg till universitetssjukhuset i linköping för provtagning :D var väldigt nervös, visste ju inte om det sklulle göra ont eller inte. läste iaf att dom skulle använda typ nålar för att ta celler från knälen, men det skulle vara väldigt små nålar så jag va ändå ganska så lugn.
slapp som tur va inte vänta så länge utan fick komma in nästan på en gång :D läkaren kände på den, jag sa att den hade blivit mindre, han sa att den fortfarande var där (bra konstaterande, jag som inte är läkare hade med kunat ställa den "diagnosen") men men. frågade honom om det skulle göra ont, "neej, jaa, njaa, det kommer ju kännas men jag tror du står ut"
står ut!! shit! såg i ögonvrån att det såg ut som nån spruta fast antagligen tvärt om. nån klämma i änden som dom skulle få fast cllerna på. så han körde in den där nålen i halsen på mig och vilken smärta! tårna vek sig, hela jag spände mig, mina knogar vitnade! pain!
jag trodde att dom skulle sticka mig typ 2 gånger med efter 4-5 pinfulla nålstick frågade jag hur många det va kvar, "jag vet inte riktigt, det här är ju något man gör utan att veta hur många gånger man sticker, det beror nämligen på vad man får ut ur knölen"
okej tänkte jag, 10 kanske, eller kan det vara mer?
8 gånger blev det, och det var 7 gånger för mycket om ni frågar mig! har fortfarande ont i knölen nu :( tycker faktiskt lite synd om mig själv.
tar ungefär en vecka för lkpg att få provresultaten och sedan ska dom skickas till vårdcentralen i mjölby, så jag får nog räkna med att få reda på den inom 2 veckor, lååång tid!

har diskat alla, verkligan alla, glas på jobbet nu. killar! dom kan verkligen inte diska efter sig! borde sätta en namnlapp på så dom får diska sina egna glas, tallrikar, bestick, annars kan dom fasen äta och dricka på sketna fat :P men det lär ju inte hjälpa och det känns mer som om det vore en metod om jag jobbat på dagis..

ska lyssna på lite ljudfiler nu med.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0