bleed well

sitter på jobbet och lyssnar på HIM :D har en väldans lust att dra till hultsfred iår! känns som man måste hitta på något roligt iaf. blir nog inget gotland på midsommar :( tråkigt! bara båtresan för 3 personer och en bil gick på näsyan 2000 :O sen ska vi ta oss dit med, typ 20 mil, med en bil som inte är snåldriven (säger man så?)
men, ett stoort men, så är det ju det här med knölen på halsen :( jag kan inte bestämma nått i förväg, vet inte när jag ska vara på sjukhuset, hur länge eller hur ånga gånger! vet inte ens fall jag kommer kunna jobba i thn i sommar eller fall jag kommer kunna jobba över huvud taget :S lite frustrerande!

mamma ringde nu. hon och barro har varit vid bergs slussar utanför lkpg nu när jag och gustav jobbat. han hade sett 2 änder eller nått och försökt gå på vattnet för att komma till dom, haha! han hade tydligen försökt flera gånger men inte fattat att man inte kan gå på vattnet :P

funderar på att gå och köpa glass på konsum, eller nått annat att äta :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0