080527

löning idag då :D får från städningen, gött!

tror vi ska åka in till linköping snart och ta en fika :D ska bli skönt! orkar inte sitta hemma mer.

igår köpte jag en studentpresent till denice med :D tror inte jag ska skriva här vad det var men det kommer nog bli skitbra! :D jag hade blivit glad iaf!

inte världens bästa stämning här hemma nu. dom ringde fårn vårdcentralen imorse och hade fått resultatet från cell grejen jag gjorde förra veckan. vill inte ta upp resultatet här, men men...

ska in till lkpg imorgon med :D zandra ville ha sällskap när hon ska shoppa :D ska bli kul! mamma ska också med, sen får vi väl se om gustav åker med också, hoppas på det!
ska käka lunch med sara när vi är där med :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0