utgång i linköping

i onsdags bestämde jag linda och sara att vi skulle gå ut i linköping igår vilket vi gjorde med :D åkte hem till sara i lambohov runt 18 för förfest :D lite segt i början men vi höll oss sysslesatta ;) linda och sara vet nog vad jag menar med det iaf :P
drog in till Platå runt halv 23 :D mycket folk var det ute med och halva priset i baren :D oerhört lyckat! var på Platå en stund, pratade med 2 killar som sara och linda raggade upp eller om det va tvärtom det vet jag inte :P jag och linda dansade gärnet på Platå mednas sara och dom 2 killarna gick vidare till Platens. linda och jag bestämde att vi med skulle dra dit så det gjorde vi :D skitbra uteställen bådatvå :D kom fram till att det är sååå mycket roligare där än i thn :D har ju bara vart på Plaza innan och det va ju ingen höjdare där men nu :D måste ut i linköping lite oftare :D
blev en hel del drinkar med :D brukar oftast inte köpa ngt när jag är ute för det är så dyrt men halva priset kunda man ju inte stå emot :D sen bjöd sara på 2 stycken med, tack tack!

när vi skulle hem ville både jag och linda till mjölby och sova men ingen ville hämta oss så vi tog en taxi tillbaka till lambotown ;)
"vart ska ni åka?"
"in english"
"where are you going?"
"to ryd"
"how many are you?"
"5 ore 6"
då gick jag. tänkte att vi kunde dela taxi med några för det va en minibuss men det gick ju åt skogen :P sov som en stock fram till typ halv 9 kanske efter det halvsov jag bara. jag och linda sov i saras säng och sara sov på luftmadrassen.

idag är man redigt bakis, känns i magen :S fyy! har vart hos gustavs mamma idag med. skulle fira sebastian som fyllde 14 i måndags :D grattis! höll på att somna på gustavs axel :S gustav ver med trött så det va inte bara jag :P tårtan som blev över tig kim med sig i en burk till TC. på burken satte dom en lapp där annike hade skrivit nått i stil med "Tom Christian, här får du en bit tårta. Saknade dig på kalaset. Hälsningar svärmor" haha! kim berättade nämligen att TC hade gett han frukost på sängen 2 dagar nu och att han har städat hans lägenhet och lagat mat m.m :P lite som en pojkvän ;) så vi skämtade lite om det, därav lappen.

nu ska jag kolla på film med sara och gustav ;D

tack linda och sara för en otroligt rolig utekväll!! måste göras om. snart!! bilder kommer upp på bilddagboken inom kort :D

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: sara

vi raggade INTE upp dom.. dom kom fram till oss :P

2008-03-23 @ 20:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0