träningen är igång :D

då var första träningspasset över :D och gudars vad det känns :P men det är bara skönt! själva styrkan var väl inte så jobbig men löpningen :S sprang i 10 min så fort kroppen klarade av så när jag skulle gå av löpbandet snurrade det som faan :P mitt huvud höll på att explodera :P såg ett par tanter som kollade på löpbandet, dom ville antagligen ha det så det blev ingen lång vila innan man var uppe igen :D det är såhär träning ska vara :D får hoppas att man ser resultat snart :D på vågen iaf :P och konditionen, bryr mig inte så mycket om styrka, skulle vara magen isf och den fick sig en omgång idag :D

har precis käkat resten av köttfärspajen :D mummmmmmmms! ska snart jobba. borde gå fort, säljandet har inte riktigt kommit igång än på hela månaden :( men men

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0