studentpartaj

på fredag ska jag med sara på studentfest i lkpg :) tydligen så är alla hennes kompisar förväntansfulla över att träffa mig eftersom vi är tvillingar :P ballt!
blir 3 rätters men när och vart är tydligen hemligt :S jag måste vara i lkpg kl 17.00 :O hur fan ska jag orka med. jobbar hela veckan och går upp tidigt, sen på fredan efter jobbet ska jag hem och stressa i mig mat och göra mig iordning världigt fort och sen snabbt som fan ner till pendeln och åka till lkpg. eller så åker jag direkt efter jobbet och gör mig iordning hos sara som ändå inte är hemma, det kanske blir smidigast? tåls att fundera på.

ingen träning denna veckan heller som sagt och på tal om träning så är det ju inge vidare att röka när man tränar, därför ska jag sluta feströka och linda ska försöka sluta helt och hållet :D kommer nog bli en utmaning. men men, jag är nog ganska bra på såntdär, jag menar, jag slutade ju faktiskt äta godis bara sådär och har bara ätit lita på julafton nu på 1 år och snart 3 månader :D kan ju säga att jag är väldans nöjd med mig själv :D

Kommentarer
Postat av: Linda

Japp, nu fimpar vi:D

2008-03-10 @ 20:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0