städa!

igår dammade gustav alla fönster och hyllor och allt annat man kan tänka sig att damma av. så givetvis fick jag damma idag igen eftersom han inte gör sakerns ordenkligt!
så när han kommer hem från jobbet idag så ska vi storstäda. det behövs verkligen!  jag trivs inte det minsta bland all smuts!
tror jag ska förklara för han , igen, att han måste börja hjälpa till. han kommer då säga "jag ska bli bättre" som så många gånger innan, enda skillnaden nu är att jag verkligen menar allvar. kan han inte bli bättre så kommer inte jag kunna bo med han när jag ska plugga. jag kan inte tänka på plugg, städning och mat och inte få ngt hjälp förrns man bönar och ber. nu är det slut med sånt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra där sofia! sätt ner foten i marken:D

2008-03-16 @ 20:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0