I'm your girl, you're my man

började sent idag :D gött! alla ska börja 13 och jobba till 21 så vi är fler på jobbet samtidigt, lättare att sälja då + att man får mer samtal.
det börjar bli ljust ute nu på mornarna :D vi har ju inget för fönstren så när man vaknar av att solen lyser in så tror man att man sovit riktigt länge :D typ till 11, men så kollar man på klockan och då är den bara lite efter 8 :( bara att försöka somna om igen.
det va nån som ringde hem till oss runt 8.40 imorse med :O varken jag eller gustav orkade svara så vi lät det linga. det gick ju inte bara fram 1 signal heller! hoppas det inte var något viktigt, och om det nu var det så har vi faktiskt varsin mobil som är på dygnet runt :)

får se om det blir nån träning idag med då. zandra har jobbat hela dan så hon visste inte om hon skulle orka :P men vi sa det att om hon inte orkar idag så tar vi det imorgon och på fredag :D på fredag måste vi iaf komma ut vid 13 om jag ska hinna göra mig iordning innan vi åker till thn :D men det ska nog gå bra!

tror jag ska gå hem snart. känner mig inte bra men ändå inte dålig heller, konstigt. har ont i huvudet fast ändå inte, är yr fast ändå inte, ni fattar nog vad jag menar. har nån konstig känsla av att jag mår illa men icke.
kl 17 är det The Hilla på mtv :D det ska jag se! började ladda ner 1a och 2a säsongen av The Hills igår :D faan vad lång tid det tog då :O skulle ta nån vecka att ladda ner! vi som ändå har snabbt bredband. men det beror väl på att den man laddar ner ifrån inte har det bästa bredbandet kanske? vad vet jag. gustav hitta ingen som gick fortare heller :( och jag som va så sugen på att kolla på det igår när jag va hemma själv.

imorgon får vi lön :D ska åka och storhandla nån dag nu med. vi skrev upp en lista på allt vi behöver + vad vi ska äta dag för dag i 2 veckor frammåt :D gött!
fick ändå en hyfsad lön, 5200 typ, inte så mycket men man klarar sig om man inte sparar ngt :D förutom denna månaden! :O har lite mycket extra utgifter som gör att det kommer bli svårt, halva bilskatten, sprit som pappa har köpt i tyskland åt oss och bensin fra, och tillbaka till thn. denna månaden kommer inte bli kul :S har tagit kanske 6000 från mitt sparkonto med bara sen i julas :O så därifrån vill jag verkligen inte ta pengar nu! jaja, det löser sig :D

ikväll är det Greys på tv med, nästan det enda man ser fram emot nu för tiden. prison break har ju säsongsuppehåll i usa, samma med heroes :(

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0