080325

imorse var det ganska jobbigt att gå upp. har ju sovit ut nu ett tag på mornarna. pallrade mig till jobbet runt 8.45 och för en gångs skulle så började jag jobba kl 9 när jag skulle istället för att göra annat :P
har lyssnat på några ljudfiler men jag fick också ansvaret för att räkna ut allas löner :D så jag hade att göra där ett tag men det är bara gött!
har städat lite här på jobbet med, tänkte skura golver också, det är typ grått från all smuts :S ska nog torka av alla skrivborden med.

kommer vara hemma själv hela kvällen :( gustav slutar 21. tycker inte om att vara själv så länge, speciellt inte på kvällen, så tråkigt. inget bra på tv heller.

igår var jag och gustav hemma hos kim och kollade på hockeyn, linda och TC va också där. TC bor iofs där så det var inte så konstigt ;) LHS spöade skiten ur färjestad och timrå slog HV :D jag är inte ett dugg intresserad av hockey men om jag måste hålla på nått av lagen som är kvar så får det bli LHC, även fast det tar emot.

innan hockeyn var vi hos annike och käkade :D hon lagar såååå himmla god mat! vi käkade kyckling med ris, sen hade hon gjort nån annan rätt med kött, broccoli, kål, lök, paprika och nån sås inne i ugnen, muuums! sen hade hon gjort typ couscous fast ändå inte som med var himmlans gott :D

var även ute och sprang igår, jag pch zandra. vi sprang ända till slomarp :P det är egentligen inte ens långt dit, kanske 1,5 km dit så sammanslagt 3 km :P ingenting ju. sen var det bra springväder med :D kallt! kan ju knappt bli bättre. kan ju inte säga att jag längtar tills solen kommer och man inte orkar för att det blir för varmt :S hatar att träna på sommaren.

till helgen blir det thn med :D wiiiii! ska bli kul att träffa all igen :D så ska vi festa hos hille med, komemr bli kalas! zandra åker kanske inte med :( hon och sveric ska åka helgen efter istället. men kim kanske åker med då :D

gustav är sur med för att kims lön inte stämmer. han ska fylla i en timrapport för när han coachar och hu många dom säljer när han är här, men hur fan kan det ens bli rätt när gustav från första början inte ens har med alla datum på lappen!! det är ju som gjort för att det ska bli fel! han behöver ju inte bli arg på mig då!! åååååh! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0