080322

igår gjorde jag absolut ingenting :D sååå skönt! gick hem till eneida med sara och gustav vid 20. linda va där med, kollade på tv och pratade :D sara och gustav gick vid 22 men jag stannade. kollade på en film Änglarnas stad, skitbra film!!! rekommenderas!
gustav gick hem till kim för att dricka närga öl, några öl för mycket skulle jag tro för när han kom hem halv 5 inatt spydde han en hel del inne på toaletten och tydligen hade han spytt hela vägen hem från kim med..

imorse när vi vaknade hade vi en såndär skön morgon :D vi jävldes med varandra, nöp varandra och kittlades. gustav försökte knuffa ur mig ur sängen med jag drog med han så han landade på min armbåge som förmodligen krossades, inte riktigt kanske men näst intill. sen tog vi en dusch tillsammans :D kan ju inte bli bättre.

jag och sara har kollat på The Hill på MTV hela dagen :D skitkul realityserie om några tjejer som bor i Hollywood, haha! kul att se på :P

nu ska vi snart käka köttfärspaj, muuuums! sen ska jag ta det lugnt lite till för att sedan göra mig iordning och gå hem till eneida för partaaaj :D linda kommer dit med och några till :D elin bland annat som är hemma från östersund för att hälsa på.

nu ska vi äta

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0