080319

bara tandborstningen kvar att göra innan jag ska iväg och träna :D blir iaf cykeln ner idag, orka gå :P
får bli gamla handbollsoutfiten på träningen, alltså kortbyxor och tisha :D blev alldeles för varmt med långbyxor, iaf dom jag har, om jag säger Kempa så vet ni vilka jag menar :P ingen rolig historia.
ska sola efter träningen med :D var en vecka sen nu, tänlte att en gång i veckan bli lagom :D man blir ju inte världens brunaste men inte världens blekaste heller :P
har träningsverk lite överallt, skönt! mest är det nog på baksidan armarna, också känt som gäddhäng ;)

blir nog ett till inlägg fråm mig idag, håll ögonen öppna :D

nu ska jag borsta tänderna

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: sara

jag ska gå bort till solariumet som finns här i lambohov och kolla sen.. får se om det är frächt (stavas?) nog :P

2008-03-19 @ 12:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0