080318

vad fan har dom gjort med bilddagboken?! :O ingenting funkar ju! kan inte kolla på nåns bilder då står det "fel på sidan" längst ner. det va väl bra som det va, åååh!

i förrgår va vi och handlade, köpte bla bröd och pepparsalami så vi skulle inte skulle behöva köpa det på ett tag igen, den dagen va det den 16e mars. och n'r fan tror ni inte datumet går ut på både salamin och brödet?! jo, idag, den 18e! blir man inte lita arg då? det ska väl ändå hålla om man köper ngt?! så jävla fult gjort att lägga nästan gammal mat ute bara för att alla tar för givet att den är färsk och inte kollar datumet, föbannad blir jag!

så, nu va det nog inget mer jag behövde avreagera mig på :D

ska snart iväg och träna, ska bli skönt att äntligen komma igång :D kunde ju inte vara med förra veckan pga jobb men nu :D

funderar på att ringa ut till gruppboendet och fråga om dom har bestämt sig än. eller är det för tjatigt? kanske ska vänta tills dom ringer? hmmm, beslutsångest. om jag ringer så ser dom ju att jag verkloigen vill ha jobbet och om jag inte ringer så kanske dom tror att jag inte är intresserad, men dom sa ju att dom skulle ringa så fort dom kunde, iaf till dom som fick jobbet. är lite nervös...

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0