080317

skrev ju igår att jag skulle förklara för gustav hur det ligger till om han inte börjar hjälpa till, vilket jag gjorde med. men guud vad jobbigt det va :'( kändes som om vi skulle flytta isär nu typ. det vill jag verkligen inte göra om, grät en del som ni säkert förstår, vill verkligen inte flytta till en egen lägenhet. han fattade allvaret iaf, hoppas jag. han sa som alltid "jag ska bli bättre", eller ja, han fattade allvaret igår, idag kommer allt va som vanligt. fattar inte hur långt tid det tar att få in nåfot i hans huvud! har tjatat i princip varje dag sen vi blev tillsammans att han ska hjälpa till men det går nog bara in på ena sidan och ut på andra, lite tråkigt med tanke på att det va såhär hans andra förhållande slutade så man tycker ju att han ska tänka en extra gång nu, men icke.
kommer ihåg när jag tog upp det med han, om hanna, jag sa "jag förstår varför hon gjorde slut med dig" (jag vet, lite klumpigt kanske men är man arg så kan man säga allt). jäklar vad arg han blev :S så jag ska väl försöka att vara lite mer smidig nästa gång, men men.

igår skulle vi ha en mysdag hela dagen :D blev det så? nej. han sov länge, satte sig vid datorn och sen gick han till jobbet :O jag hade helt glömt bort att han skulle jobba så jag blev inte så glad när han sa att an skulle gå eftersom han bara suttit vid datorn hela morgonen :S gustav i ett nötskal!
fick ta tvätten själv igår med, inte alls kul. när han kom hem började vi fundera på vad vi skulle äta. han ville ha hamburgare med pommes men jag ville göra köttfärspaj :D kom fram till att hamburagre blev bäst men att vi skulle göra köttfärspajen idag :D
städade lite hemma. jag tog toaletten och givetvis använde jag mina gummihandskar från jobbet :P "dom här har vart på alla toaletter på dackeskolan :P " sa jag till gustav, han blev lite äcklad :P sån är jag (A)
tog en promenad till supermarket för att inhandla grönsaker och mjölk. tog en omväg dit för att få en längre promenad :D skööönt! vi tog för givet att dom stängde kl 20 som alla andra dagar. kom dit och gick in, hade bara vart där inne i nån minut så hör man "vi vill uppmärksamma er om att vi stänger om 5 minuter" då har man flyt :P hamburgebrödet va slut så det fick bli hamburgare utan bröd med med massa sallad istället :D mmm

har laddat hem 3 nya låtar idag :D
Britney Spears - Break the ice (kass video men såå bra låt!)
Marylin Manson - Tainted love (hörde låten på reklamen om Honda Civics nya bil, var tvungen att ladda ner)
Timbaland feat. nån - Scream (ganska bra men tröttnade på den ganska fort med)
tre tips för er som vill lyssna på ngt nytt :D

ska ta och borsta tänderna nu och sen gå till jobbet tror jag, finns inte mycket att göra här hemma alldeles ensam :( som tur är slutar gustav kl 17 så vi har hela kvällen tillsammans :D och en hel köttfärspaj som lockar :P

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: sara

jag trodde du hatade marlyn manson.. tainted love är hans bästa :D du borde ladda hem hans greatest hits skiva, massa smaskigt!

2008-03-17 @ 13:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0