080316

nu är nog mamma framme i finland :D hade så gärna velat åka med!!!! få vara med mormor och morfar i 2 veckor! kan ju inte bli bättre :D och robban givetvis då :P hade nog blivit en del partaj :D

blir inget tripp till karlskoga i helgen heller :( skulle firat min faster som fyllde 40 lite innan jag och sara fyllde 20. så skulle vi frå träffa farmor och farfar med :D har inte träffat farfar sen studenten :S han har haft problem med tarmarna så han kunde inte åka med när dom var här och hälsade på :(
anledningen till att vi inte åker är att pappa fick reda på att han skulle åka till Korea igår. så han va framme igår runt halv 23 svensk tid, alltså halv 07 Koreansk tid. Känns lite konstigt att båda päronen inte är i sverige för tillfället :P tänk om jag skulle krocka och vara påväg att dö, hur skulle dom då ta sig hem fort för att säga hej då? nu har jag ju inga planer på det men man vet ju aldrig :S

50årsfesten var riktigt trevlig :D god mat och en massa olika frukter till maten, eller som man kunde plocka efter maten som en 1a efterrät :D passionsfrukt, annanas, minikiwi, jordgubbar och sånna där orange kulor med bruna blad runt, vet inte vad dom heter :D så det åt jag en hel del av :D tig sånt istället för kakan till efterrätt :D
åkte hem vid halv 21 och kollade på melodifestivalen, eller det lilla som va kvar iaf :D Charlotte van ju med :D jiiiihaa!

idag blir det en ta-det-lugnt.dag :D skööönt! ska verkligen inte göra ett skit :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0