080315

på måndag öppnar sökningen för universiteten runt om i sverige :D wooohoo! då ska jag söka :D sjuksköterska såklart! hoppas jag kommer in, men jag tror inte det :( men till våren :D då jävlar!

igår var väl helt okej, inte det roligaste jag vart på men ändå :D till förrätt: sprättig toast, den var alltså stenhård så när man försökte dela den så sprätte den iväg, men den va iaf god :P varmrätt: kall potatis, kallt kött och kall sås, det skulle ha varit varmt. efetrrät: största tallriken med minsta cheescaken :P såg lite fjolligt ut men det var gott. vi tog bussen hem halv 23, jag var typ död, precis som jag trodde. somnade nästan direkt när jag la mig :D

sen ringde min älskling inatt med när han var på väg hem :D

sara ska snart laga mat och sen äta. efter det kör hon mig till stationen så tar jag tåget hem :D måste hinna ta det lite lugnt innan vi ska på 50 årskalas idag så...

hoppas vi hinner hem till melodifestivalen :D jag vet att jag har sagt att melodifestivalen inte är ngt för mig men finalen måste man ju ser + att Charlotte Perellis låt är grymt bra :D I'm lovin' it ;)

ska passa på att säga HEJ MAMMA!! som förövrigt har läst min blogg i smyg, alltså utan att säga ngt till mig :P lite fult men vad gör det, mammor!

igår nä'r jag satt på tåget efter en jätte stressad eftermiddag, ringde mamma och sa att hon och robban snart va i mjölby, hon frågade om jag skulle komma dit och säga hej men det gick ju inte. mamma är påväg till finland :D robban hämtade upp henne i jönköping så dom åker lastbil dit. hur kul kan det va att åka på motorvägen i 90? hade jag aldrig pallat :P till saken, när jag pratade med mamma frågade hon om sara va hemma så jag sa att hon inte va det, då frågade hon om jag hade nyckeln och det hade ag ju för jag tog den blåa nyckeln i nyckelskåpet hemma :D jätte nöjd att jag kom ihåg. synd bara att det är nyckeln hem till mamma och inte till sara :O så jävla idiotiskt! brukar alltid ta den nyckeln när jag ska ha saras men sen kommer jag på mig själv att de är fel och byter men igår va jag såååå himmla stressad så jag tänkte inte :S
ringde sara igen men hon hade mobilen avstängd så jag ringde gustav som fick komma hem till sara med nyckeln. bara det att när jag satt på bussen fick jag leveransrapport så jag visste att sara hade satt på mobilen så jag ringde och hoppade av vid universitetet :d givetvis var gustav nästan framme, i onödan :P men men, fick ju träffa han med en stund :D

nu ska jag borsta tänderna och göra mig klar :D

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Sandy

Synd att din debutsittning inte var superduper. I höst får du komma hit (om jag går kvar) på damsupén, dvs killarna är lättklädda och slavar för tjejerna. :P
Puss

2008-03-15 @ 11:05:22
URL: http://sommarfeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0