080311

idag har jag helt klarat mig utan ipren :D kanon! då blir jag nog inte sjuk ändå :D gött!
gick ganska fort att jobba idag om man tänker efter :D imorgon är det studiedag så det är bara lärare där, ännu skönare!
blir lite annorlunda städning då eftersom man kommer åt överallt :P

idag när jag och annike skulle städa i matsalen, det sista man gör för dagen, så blev vi bjudna på varsin nybakad kaka av dom på hotel&restaurang programmet :D det var bara att tacka och ta emot :D skitgoda va dom! men man hade väl inte väntat sig ngt annat heller.

eftersom jag inte kan träna med linda och enieda denna veckan så ska jag ta tag i det själv :D idag ska jag tex ta en powerwalk på 30 min :D vilket jag ska göra 2 gånger denna veckan + ett löppass på 20 eller 30 :D man måste ju börja nånstans.
egentligen så fattar jag inte varför man inte går ut och går lite oftare, det är ju såå himmla skönt när man väl kommer ut :D och man mår ju så bra när man kommer in igen :D aaahh.

blev ett ganska kort inlägg tyvärr. ska ta och börja lyssna på ljudfilerna så jag kommer ut på min prommenad snart :D sen ska jag hem och dra på Gyllene Tider precis som igår och ta en dusch :D
är fortfarande på samma braiga humör :D

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Varför har ingen frågat mig om jag vill följa med och träna :'(. Känner mig faktiskt utanför, jag hoppas jag inte har gjort något..

2008-03-14 @ 14:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0