080310

förkylningen är ett faktum :( har börjat hosta med men som tur är så har halsontet gått över :) något positivt iaf.
en annan positiv grej som gör något annat negativt är att jag ska jobba hela veckan :D vilket gör att jag kommer få en ganska bra lön hoppas jag :D men det negativa med att jobba blir att jag inte kan gå med och träna på morgonen och att jag måste gå upp 5.15 varje morgon :( så på fredag när jag ska ut med sara och alla studenter så blir det nog bara middag för mig och sen hemfärd :S

igår var jag säker på att dom skulle ringa från dacke och bemig jobba kl 6 på morgonen för att dom på stadshuset inte hade fixat nån vikarie. jag hade nästan rätt, dom ringde kl 8 så det var bara att pallra sig upp och cykla till jobbet. mådda piss i slutet på dan så det va skönt att få komma därifrån.
köpte ipren på vägen hem, måste klara mig hela veckan utan att bli sjuk, måste ha åengarna, så jag får knapra ipren helt enkelt.

jag har ju ett annat jobb att sköta med, hos gustav, så jag är där nu. ska lyssna på ljudfilerna snart och sen finns det säkert lite annat att göra.

hemma har vi världens hög med tvätt från igår som måste vikas och läggas in + att våran hall är som en gång med grus, alltså en grusgång så den måste dammsugas med + att jag måste laga mat :S ibland undrar jag hur mycket man orkar med på en dag :S och det lär ju inte bli bättre i slutet på veckan heller, eller jo, om jag börjar bli frisk :)

nej, då ska man väl börja jobba då..igen.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0