080305

kunde knappt sova inatt för jag va så nervös :S

åkte iaf hemmifrån vid 9.40, skulle vara där kl10. ringde när jag va utanför och frågade vilken dörr man skulle gå in i så hon kom ut och mötte mig :D
var ingen interjvu direkt, mer information om de boende och hur dom arbetade :D dom visade mig runt i lägenheterna och övriga huset. skitfina lägenheter!!! :O jättestora fönster, massa sol (idag iaf) och mitt ute på landet :D kan det bli bättre för äldra utvecklingsskadade? skulle inte tro det :D om jag får jobbet så kommer jag trivas som fisken i vattnet vill jag lova :D

sitter på jobbet nu iaf. gick hit på en gång, lika bra. ska snart börja jobba tänkte jag.

thn sista helgen i mars då :D hopaps alla kan åka med :D måste fylla 2 bilar från mjölby. det blir iaf jag sara och gustav med all säkerhet, sen hoppas jag på zandra och eric med men dom borde ju åka med. linda kim och rasmus måste också åka med :D kommer bli sjukt kul!

Greys ikväll med :D har sett på reklamen att det kommer bli spännande :D

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: your beeest friendo;)

jaa men fan va skoj om alla kommer med, helgen e inbokad;) pussfajbabe

2008-03-05 @ 15:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0