080304

vad ska man berätta om dagen då, har ju inte hänt så mycket. inget alls nu när jag tänker efter.
gick till jobbet runt 11 tror jag. tog en dusch först. idag var det verkligen inte kul att jobba. den enda som var lite annorlunda va att linda hade gjort en ljudfil :P roligt att lyssna på ngt annan än alla som man hör varje dag i ljufilerna. det är väldigt små saker som förgyller arbetsdagen ;)

när jag gick hem vid 17 åkte jag och hämtade linda. ska ju på intervjun imorgon så hon fick åka med och kolla vart det låg. jag kan ju säga att det va tur att vi åkte idag annars hade jag nog aldrig kommit fram imorgon :P hon som jag pratade med från gruppboendet sa att man skulle svänga höger mot vallstorp i Sya så det gjorde vi för det finns bara en väg i sya som man kan svänga vänster på (sya är bara ngt man åker igenom annars, inget man lägger märket till). vi svängde av och efter 1 mil hade vi inte hittat det. hon på gruppboendet sa att det va några röda hus och det låg bara röda hus längs vägen. vi singde gustav så att han kunde kolla på internet vart det låg.
när han ringde tillbaka så förklarade han att det var en avfart innan man kom till sya, alltså första höger när man åkt ut ur mjölby.

väl hemma lagade vi mat, kollade på tv och sen gick jag och la mig :D

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: Linda

LYCKA TILL NU!!
du tar dom lätt med storm:P

2008-03-05 @ 11:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0