080303

idag har jag och gustav varit tillsammans i 1 år och 6 månader :D tiden går fort när man har roligt ;)

gick upp kvart över 9 idag, skulle gymma med linda kl 10 som sen blev kvart över 10 :D kom fram till lundbybadet men det var låst så jag ställde mig utanför för att vänta på linda. då kom det ut en tjej och sa att dom inte öppnar förrns halv 12 idag :S typiskt, ringde linda och sa att hon kunde vända sen cyklade jag till jobbet. kände inte för att jobba idag, bara 13 ljudfiler att lyssna på så jag tar det imorgon.
gick hem och la mig för att läsa om per :D lästa köart kapitlet om gyllene tider men orkade inte börja på det om hans solokarriär. fick äntligen tummen ur för att diska. diskade alla glas och lite till sen vart det fullt i diskstället så jag gick på dammsugningen istället :S en väldans mass grus i hela lägenheten och ävern en del damm. när det va klart tog jag fram skurhinken och skurade golven med :D så nu är hela lägenheten skinande ren :D förutom handfatet och själva toaletten + lite disk mn det får fasen gustav ta :D

fick för mig att jag inte vile ha den där fula saken som vi har i köket med. så vi ska nog in till ikea och köpa en hylla isället och ställa all sprit på :D kommer bli snyggt! skorna som står i skåpet som vi ska kasta får jag ställa i köksskåpet som vi ändå inte använder :D får se hur det blir, tror det kommer bli snyggt :D har egentligen inte pengar men får ta från sparkontot, kommer ju kunna lägga bort en del under sommaren när jag ändå bara ska jobba :D det löser sig!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0