080302

festen igår blev oerhört lyckad!! jag hade skitkuuuul! tror alla andra också hade kul :D det bästa va ändå att alla kom + några till :D
spänningen var hög inför presenten alla pratar om som jonas och kim hade fixat :D jag hade fått några ledtrådar: otymplig att bära, något man hade när man var lite, dock inte alla, mest tjejer och jonas :P en gunghäst som hette Benny var det :D hahaha! dom hade pimpat den lite, sprayat manen och svansen rosa och massa glitter :D sen fick jag en prinsesskrona med :D jag tror alla tyckte om Benny :D
blev en del sölande men sofforna klarade sig :D :D min kamera pajade med :( har inte haft den i 2 veckor än ens :'( allt funkar men linsen öppnas och stängs inte helt om man inte petar på den. ibland funkar linsen och ibland inte. vi trodde den var kladdig eftersom jag hittade den blöt på bordet lite innan så jag ska kolla idag om det funkar bättre, ska testa göra rent den med tops också :D annars är det bara att lämna in den, tog ju 3 års försäkring som tur va :D så jäkla typiskt bara, jag hade aldrig kameran på bordet där alla hade sina drinkar åså utan på ett mindre bord i hörnet. så använder ju folk kameran och tar kort, vilket är jättekul :D men om man sölar på en kamera ller en mobil så tycket ju jag iaf att man torkar upp det efter sig. sen precis när jag såg att inte kemeran funkade så hör man världens krasch inne i badrummet :S då hade badrumshyllan med allt smink och alla parfymer trillat ner. det blev lite för mycket där på en gång så jag blev helt galen, skitarg :S blev skitarg på kim för att han va i badrumet när det hände. som sagt, det blev för mycket där men jag lugnade ner mig efter en stund så var allt bra sen :D
sanna, tc och david lugnade ner mig lite, blev ledsen och grät. ni vet, alkohol, trasig kamera och nerriven hylla, tårarna var rätt givna. men men :D
fyllde en stor sopsäck med burkar och flaskor, tror jag kommer fylla en till när jag städar sen. gustav får fasen hjälpa till :P

vaknade imorse och mådde inte jätte bra :S tog en alvedon så nu är det bra igen :D kim mådde lite sämre så han kunde inte köra denice in till lkpg så det fick bli pendeln. vi fick en snabb powerwalk kan jag ju säga :D skönt med frisk luft!
skitkul att hon kom :D :D hon kommer nog igen när hon har påsklov :D fast mitt i veckan då för på helgen är vi inte hemma :(

nu sitter jag på jobbet och tar det lugnt. vill inte gå hem för jag vet vad som väntar. orka städa!

tack för igår allihop!!!!! ni gjorde verkligen kvällen oförglömlig! <3

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0