varmt

fick ingen remiss/kallelse idag heller :( får hoppas den kommer imorgon :D

imorse hade jag ställt klockan på 7. skuller inga städningen som hade försökt få tag på mig som galningar i fredags, tyvärr så hade jag glömt mobilen i bilen så jag såg att dom hade ringt runt 20 på kvällen :S illa tänkte jag. så idag kompenserade jag det med att ringa när cheferna började för att fråga om dom ville ha hjälp nånstans, typ dacke och det ville dom givetvis :D och imorgon med! gött med lite jobb! kanske inte i denhär värmen men ändå :P
så kl 8.00 var jag uppe på dackeskolan, vid kvart över 8 tog vi rast :D gött! sen runt kvart över 10 ringde gustav och sa att han inte hittade bilnyckeln :S jag fick alltså cykla hem istället för att han skulle hämta mig halv 11, men det gick bra ändå :D kl 11 idag fick barro sitt vaccin :D så det första han fick göra när vi kom ut från kliniken va att hälsa på en annan hund :D han var överlycklig!
gustav släppte av mig på dacke igen vid halv 12, lunchdags :D sen gobbade jag till halv 15, väldigt chill arbetsdag.

jag och zandra åkte till lundbybadet och solade vid halv 16 :D sååå skönt! kostade bara 20 kr med, lite skillnad mot älvhögsborg som säkert tar 100 iår :P
gick i och dippade oss sen la vi oss i solen och jag somande :P vaknade nån timme senare och satte mig upp och kollade på zandra som säger "har du sovit eller?" "jag tror det" "det syns" :D

ska ju jobba imorgon så vi får ta ut ditt löshår på onsdag linda, om det går bra? zandra ska nog hjälpa till med så vi tänkte om vi kunde sitta på lundbybadet och göra det annars väldigt tidigt så vi inte går miste om några soltimmar ;) jag kan höra av mig imorgon :D

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: theerese

hahah ni e rätt goa eller, solar när de e 30grader ute?:D kostar typ 75på ä-borg fast solarium grejerna e ju sjukt bra där också så;)

2008-06-02 @ 20:49:08
Postat av: sara

ska hon redan ta ut det??

2008-06-03 @ 08:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0