nervös

va ett tag sen jag skrev nu. orkar inte riktigt med den datorn vi har här hemma, man måste sitta i sängen så ser man knappt vad det står på skärmen :P så jag passar på att låna mammas bärbara ibland :D

i fredags var jag ledig så jag passade på att ta en krogrunda med kim :D vi hade jättekul! först gick vi till nån pub bredvid O'learys där johan spelade. han ville att vi skulle komma in och lyssna så det gjorde vi :D sen gick vi vidare till nitlotten. det va där allt folk va, överallt annars va det dött :S när det stängde kl 1 gick vi till sand vilket alla andra gjorde med verkade det som :D när sand stängde gick vi till 3 luckor på torge och köpte mat :D
somande så fort huvudet nådde kudden och där låg jag fram till 12. va skit trött men tvungen att gå upp eftersom jag skulle jobba.
jobbade idag med. det går alldeles utmärkt. skulle ha fått information om deligation i onsdags men då va jag inte hemma så det blir nog inget, är ju inte hemma nu till veckan heller så.

imorgon blir det jobb, 7-12. hade gårna velat jobba längre men r´ätt gött att sluta 12 ändå. efter det ska jag hem och äta och vänta på att sara slutar. tror hon slutar kl 15. vi ska springa och gymma när hon är klar :D har fortfarande vörldens träningsverk från gympasset i förrgår :O 2 timmar är iof ganska mycket men det tar tid. blir väl samma imorgon :D men man mår så bra när man väl är klar :D

på tisdag kommer pappa och hämtar mig vid 7 nångång, då bär det av mot mjölby och sedan lkpg för röntgen. är mest orolig för den och inte så mycket för operationen för man vet aldrig vad den kommer visa :S så jag är lite nervös.

måste passa på att säga tack till alla som visar sitt stöd! det betyder såå himmla mycket! ni är underbara <3

nu ska jag sova. ska bara ringa gustav först :D saknar honom! älskar honom gör jag med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0