träning

imorse vaknade jag av att barro va vaken vid halv 7, inte så kul men jag hade int5e räknat med ngt annat. höll på att kissa på mig så jag gick upp på toan, barro låg kvar i sin säng när jag gick in, gött tänkte jag, då hinner jag gå på toan först. hörde att han gick upp och kom fram till toaletten så jag skundade mig men förjäves :S öppnade dörren och möttes av världens kisspöl och en bajshög! faaaaaaaaaan! hade jag skitit i att gå på toan hade jag hunnit ut med han! han passar alltid på när han vet att vi inte är med :P så fult! alltid när man är på toan eller i duschen så kissar han inne typ. jaha, tänkte jag, då behövde jag iaf inte gå ut med han för jag visste att han inte skulle gör något ute ändå så jag torkade upp och gick och la mig igen. ca 15 minuter senare ki8ssar han ingen :O jag var snabb som fasen upp ur sängen, sparn in i köket för att hämta min "fy-spray". när han fick se den blev det fart på han in i sovrummet. hade inte ens en chans att varken spraya på han eller lyfta honom till dörren :O så jag sprayade honom på rumpan, bättre än inget.

så, jag var alltså och köpte hundmat igår på sharpman i Hogstad. hittade en "fy-spray" rent slumpmässigt när jag gick förbi en hylla :D perfekt tänkte jag, för han lyssnat väldigt sällan på mig :P
man ska alltså spraya ca 20 cm från honom med sprayen som då avger nån lukt. kan ju säga att det inte luktar hallon :P men jag ska bara använda den när han kissar och bajsar inne så han fattar att det inte är okej. får hoppas den hjälper. han blir iaf rädd för den när han ser den :D ungefär som med tandborsten.

har inte gjort så mycket mer idag, barro höll mig vaken ända tills gustav gick till jobbet så han fick ta med honom dit så jag fick sova nån timme till, skönt!
gick förbi jobbet en sväng när jag hade käkat frukost och mer än så har jag inte gjort idag. klockan är ju inte så mycket heller.

ska vara hos sara kl 18 :D ska träna med RP kl 19. första träningen, ska bli skitkul! idag skulle vi bara spela lite utomhus, skjuta på mål och bara ta det lugnt. en bra start med tanke på min kassa kondition :P då kanske dom inte hinner se att den är borta :P har ju hela sommaren på mig att träna upp den igen :D

köttfärspaj idag då, gott!

älskar dig gustav!

ps. gotland på torsdag enligt planen :D

Kommentarer
Postat av: therese

skoj att du ska träna med dom idag:D du måste höra av dig sen om hur de gick=)

2008-06-17 @ 20:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0