studenten

jaha, då var det 1 år sen man tog studenten då. 1 år och 5 dagar om man ska vara mer exakt. saknar det så otroligt mycket! helt klart den bästa och roligaste dagen i mitt liv!
får se om vi går ner och sätter oss vid stationen sen för att kolla :D dom måste ju åka förbi där nångång! i trollhättan håller dom på att åka för fullt! dom började tydligen åka redan vid 7 iår :D har för mig att vi började lite senare, men men.

sitter på jobbet nu, ska lyssna på lite ljudfiler snart. orkaaa

helgen blir lugn iaf, ska kolla på film och käka massa frukt och grönsaker :D oj vad roligt tänker väl ni då men jag menar sånna där exotiska frukter och inte äpplen och päron. sen blir det väl dipp till grönsakerna, är sugen på blomkål :D

vet inte riktigt vad jag ska skriva mer. alla som har blogg: uppdatera!!!!! snart känns det inte ens som nån idé att kolla fall ni har skrivit ;)   :P

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: therese

vi började åka klockan 6:D hahaha troligtvis de första i hela thn;)

2008-06-13 @ 14:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0