rubrik?

om en vecka börjar sommarjobbet. på ett sätt längtar jag :D vill jobba på riktigt och tjäna lite mer pengar än vad jag har gjort nu :P samtidigt så vill jag vara kvar här hemma och vara med gustav!
tror inte att jag kommer få nån remiss denna veckan, känner det på mig! gustavs faster hade ju med en knöl i halsen för ett tag sen och doms a till henne med att det skulle gå fort men hon fick vänta i ett halvår :O jaja, får väl hoppas att jag slipper det.

ska bli kul att träffa alla kompisar igen :D och då menar jag inte att jag inte träffat dom på ett tag eller så utan nu blir det mer på riktigt :D 7 veckor i thn (förhoppningsvis) betyder massa tid över :D ska iofs ha barro i 2 veckor först men efter det :D woohoo! lite synd bara att jag ska åka hem min första lediga helg, men jag måste åka hem med barro :)

3 naglar på samma hand har gått av med! snyggt! eller inte. den 3e sitter kvar men det är världens jack i så jag funderar på att klippa av den, surt.

denna veckan blir det inget godis heller, har mölat som en galning den veckan som va nu :P även helgen innan. fy på mig.

imorgon blir det träning med RP :D om sara ska träna vill säga för jag hittar inte dit, haha :P annars går jag ut och springer själv :D 5 km tänkte jag ge mig på. jag och sara ska försäsongsträna i thn :D ska bli ganska skönt! ännu skönare är ju att konditionen går fort att få tillbaka om man bara vill :D och det vill jag ju!

nu ska jag käka frulle :D och jag får inte glömma bort att vi måste köpa hundmat idag!!! tog verkligen det allra sista idag.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0