pain!

va och tränade med RP igår som sagt :D så jävla kul men oj vad jobbigt :P hade inte vart jobbigt om det va för 2 år sen men nu :P värmde upp med att springa typ 3 km. klarade det väldigt bra vill jag säga :D kom fram samtidigt som alla andra och då hade jag sprungit med världens håll hela vägen! som en kniv i magen! körde lite övningar med en pinne. pinnen är till för att få rätt hållning :D sen passade vi lite, körde polska vågor med tunga bollar och sen passade vi vanligt 2 och 2, både med tung boll och sen vanlig boll..med klister. gick skitbra att passa, som om jag inte gjort något annat :D inte så kul när bollen studsade eller rullade på marken dock. fastnade gräs, barr, jord och all möjlig skit.
värmde upp målvakterna och sen blev det spel resten av träningen :D ni har nog redan förstått att vi va utomhus. vi blev precis 2 lag, en avbytare som var domare. detta betyder att jag inte fick byta en enda gång :S :P känns skönt att det gick bra ändå :D tänker på konditionen. kunde inte riktigt med att be om att få byta heller. gjorde 2 mål, eller var det 3? är nöjd iaf :D
måste verkligen ligga i i sommar med träningen för när vi börjar igen till hösten så ska fysiken testas :D gött! då har man ett mål!

försökte få upp persienerna igår med. vi hann måla ut vart dom skulle sitta, sen kom vi på att vi inte hade någon borr hemma :S så vi ska sätta upp dom idag :D gustav ska hämta borren hos kim.

måste packa idag med. ska ha med mig massa kläder så jag inte fryser i tältet, militärtält som tur är. sen blir det festkläder, lite skor och myskläder.

ska ut och springa med sara snart med. blir 2,5 km, längre får hon inte springa. blir nog ganska lagom med tanke på min träningsverk också.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0