liseberg

igår skulle vi städa hela lägenheten - noga! men jag kom på andra tankar :D liseberg!
jag tänkte såhär: jag har ingen aning om hur min sommar kommer att se ut med behandligar, hur jag kommer må eller vad jag kommer orka så jag ville passa på att göra något roligt iaf. tanken slog mig dock lite sent så vi inte framme förrns 17 :S men 6 timmar på liseberg räckte ändå gott och väl :D vi hade jätte kul och jätte mysigt!!
så vill jag tacka mamma och pappa som ville sponsra oss med en liten peng :D TACK!!!

nu ska vi iaf städa klart lägenheten, om vi hinner annars får vi ta det när vi kommer hem igen. ska jinna käka frulle och duscha sen ska vi va hos annike kl 12 för att sedan åka in till lkpg och träffa gustavs mormor :D tror vi får ta städningen när vi kommer hem. måste verkligen ta tag i det, har bara halva kvar :D sen ska vi ha upp persiennerna vi fick av pappa med :D jag har världens bästa pappa! och mamma med givetvis!

nej, nu ska jag ta och sätta fart om jag ska hinna!

älskar dig gustav! och tack för igår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0