framme

som rubriken lyder så är jag nu framme i trollhättan :D saknar gustav nått så oerhört mycket nu när jag vet att vi inte kommer ses så mycket på ett tag :( han är verkligen mitt allt!

imorgon börjar jag inte förrns kl 14 så jg ska sooova :D

på onsdag ska jag till gbg med therese och shoppa :D wiii! hippas jag har fått min lön då så man iaf kan köpa typ ett linne annars får jag vara smakråd :P men det är inte lika kul :P hade iofs tänkt att spara så mycket jag kan men men :D

nu ska jag flytta lite väskor, har med mig en väldans massa kläder :S måste ju ha ngt att välja mellan. sen ska jag sova :D
höll ju på att somna på motorvägen till jönköping så jag fick stanna vid A6 för att köpa lite godis och dextrosol och efter det var det inga problem :D

god natt!

älskar och saknar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0