ersättning

ingen remiss/kallelse idag heller :(
men :D jag fick min bensinersättning från när jag va inne i lkpg när dom stack mig i halsen :D 34 kr! jag är rik igen ;) köpte två glassar för pengarna, det var gott!

idag har jag jobbat och slitit, på dacke. gick lika bra som alltid.

ringde till han i RP för att prata om att jag vill börja :D han tyckte det skulle bli kul :D ska maila honom nu och berätta lite om mig själv så skulle han ringa upp mig när han hade mer tid :D komemr bli kalas!
frågan är bara vad man ska skriva? :S

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: therese

hahahaha jag trodde ni sola solarium:D gött att du ska testa på me rp, snacka om att vi bytit upp oss;)

2008-06-03 @ 15:11:28
Postat av: Anonym

du kanske ska ringa och fråga om det kommer en remiss snart! pressa dom lite :)

2008-06-03 @ 18:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0