efter helgen

idag fick jag äntligen min kallelse :D ska dit på onsdag. givetvis samma dag som jag ska tatuera mig men förhoppningsvis hinner jag :D det skulle gå fort sa dom. tydligen en uppföljelse på blodproven jag tog på vårdcentralen. väldans vad tid det har tagit med dom men bättre sent än aldrig. får se vad dom har att säga, ringde dom idag och pratade lite med dom om vad dom ska göra och hur lång tid det tar (ville veta om jag måste avboka tatueringstiden eller inte). hoppas det inte var något med blodproven bara :S

i torsdags bar det alltså av mot trollhättan och sedan hunnebo :D väl framme i hunnebo väntade vi bara på stefan för att sedan åka :D när han kom åkte vi ut till Huö en liten liten bit utanför hunnebo :D åkte lite gummibåt, åt mat och gick lite på berget :D
på Huö
på morgonen dagen därpå fick vi oss en liten överraskning, våran gummibåt hade nästan sjunkit :S ena pontonen var platt, hur nu luften kunnat försvinna ur den? så motorn hade tyngt ner resten så den låg upp och ner :S som tur va så är stefan skicklig så efter ett tag funkade mototrn som den skulle igen :D lite diskmedel och sötvatten va allt som behövdes :P
solade väldigt mycket den dagen, och badade :D såå varmt! åkte upp till gluppö bassängen för att rasta barro och bada sedan åkte vi vidare mot grebbestad :D jag gustav och kim tog en utekväll den kvällen på terassen :D väldigt fint! palmer och soffor ute på balkongen/terassen och utsikt över hamnen.
på lördagen blev det mer solning :D underbart! åkte ner till smögen för att sova där den natten :D älskar smögen, så himmla fint! gick runt på bryggan lite, fick ett par shorts av mamma :D tack!
träffade emma där ute med :D kul kul! sen ringde kim och frågade vart vi va och sa att han totte och henke skulle till smögen :D perfekt tänkte jag, då blir det fest :D
mys på berget i Smögen
så när dom kom satte vi oss på berget och lyssnade på när totte spelade lite gura och sjöng, myyyyyys! sen gick vi till bremers på bryggan och kollade på fotboll :D vi hade jätte kul hela kvällen! gustav och kim kom tillbaka till båten vid halv 6 på morgonen så dom röjde järnet :D jag gick tillbaka vid halv 2 kanske men jag hade kul ändå :D
kim t måste mått bra ;) vaknade på en gräsmatta nånstans i smögen av en gubbe som petade på han och sa "sov inte i solen, det är farligt" blåtira hade han med :P
tror mamma hade väldans kul med :D va lönge sen jag såg henne skratta så mycket :D och nu undrar ni; va hon med ute?   jajemen, det va hon :D
på söndag morgon bar det av mot hållö, gustav och kim ville se marmorbassängen. väl där så va det bara jag som badade :O dom andra va riktiga tråkmånsar :P påväh tillbaka till hunnebo bestämmde mamma att vi skulle gå på utsidan, alltså inte genom kanalen. värdens vågor! jag tänkte gå in och lägga mig och tog med barro, men han va så rädd så han kissade i sängen så jag va tvungen att börja torka och bära ut han igen så jag blev sjösjuk! usch! kim va bakis så han blev ännu mera sjösjuk så han spydde på toaletten. barro blev med sjösjuk så han spydde upp korvarna han hade fått av mig lite tidigare. man såg inte ens några tandavtryck på dom, han svalde dom hela.
stressade hem till thn. hade glömt nyckeln till både mamma och pappa i mjölby men som tur va va pappa hemma så jag kunde duscha :D
käkade tacotallrik på strandgatan innan vi åkte hem igen :D
jag har verkligen haft en skitrolig helg! måste vi göra om :D

allt jag tänker på nu är onsdagen. vad blodproverna visade och om jag hinner till motala för tatueringen. hoppas!

sen ringde tallbacken förut. jag ska få delligering i sommar så jag måste vara där för en genomgång kl 11 på fredag :O jag frågade om jag inte kunde få ta den när jag väl hade börjat för att jag inte bor i thn men det gick inte :S så jag åker med mamma och pappa hem igen på onsdag när jag är klar med allt sen åker jag hem på fredag igen. lite surt.

gick hemm till eneida förut med för att hjälpa henne att ta ut lindas löshår. fyyyy fan vad det satt! ci blötte det och hade massa balsam i men icke, vi fick kanske ut hälften :S så jag ska dit imorgon igen och fortsätta :P

bilder från helgen kommer upp på bd imorgon tror jag :D för mycket folk inloggade där nu så det blir för segt.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0