Trollhättan

va länge sen jag skrev här nu men jag har vart i trollhättan och hälsat på :D har inte orkat skriva där. orkar heller inte skriva om allt som hänt under veckan men ska sammanfatta allt :D

fikade på onsdagen och hyrde film efter. skitkass film! spelade lite spel efter filmen, jag gustav, emma, therese, kim och emmas kille men han kom lite senare. 
grillade hos therese på tosrdagen :D skitkul! det va jag emma gustav therese och kim. elin kom en stund sen med :D vi spelade jeopardy (stavas?) jag vann :D woho! sen gick vi in och spelade singstar :D therese hade givetvis legat i hårdträning så hon vann men vad ska man göra ;) jag och elin körde gärnet tioll Darin - Money for nothing, haha! vi ägde!
på fredagen åkte jag mamma och therese till lkpg en sväng för att kolla in mina peruker :D dom va jättefina! jag blev väldans nöjd med dom :D färg och allt va perfekt! så nu ligger dom där och väntar på att jag ska tappa håret. får se om jag ens tappar ngt. på kvällen blev det fest hemma hos mamma. blev typ 10 pers, vi hade superkul! :D jag får ju inte dricka så mycket så det blev bara 4 cider, kände dock att det va tillräckligt :D
på lördagen tvingade jag upp gustav vid 12. han va jättebakis :P men han får skylla sig själv. vi gick bort mot fallens vid 1 för att få en bra plats. med erfarenhet vet jag att man måste vara i tid annars ser man inte ett skit och då är det ingen idé att ens vara där. kom fram 35 minuter innan det skulle böeja och fick en bra plats längst fram :D dröjde inte länge förrns det va fullt. bilder på fallen finns på bdb för dom som vill se :D
på kvällen blev det fest hos kim som fyllde 20 :D blev inte så många tyvärr, vet inte varför hans andra kompisar inte kom :( tyckte lite synd om han faktiskt. dom ringde inte ens och sa att dom inte kunde. drog in till stan för att kolla öltälten men det va smockat, vilket vi iofs hade räknat med så vi gick till tivolit och köpte sockervadd istället :D sen gick vi hem.
på söndagen tog vi det lugnt, åkte hem vid halv 4 tiden.

idag har jag opererat in en port-a-cath. tänker inte ens försöka förklara vad det är, ni får söka på google eller wikipedia. åkte till motala efteråt när vi hämtat barro hos gustavs mamma. min mamma, robban och kurt min morbror va där med båten :D grillade och hade det mysigt. fick dock väldigt ont där dom opererat så jag tog 2 ipren men det hjälpte inte så mycket så vi åkte hem :( kunde knappt vrida huvudet så ont gjorde det.
har bytt plåster på ena såret nu med, det blöder som fasen! nu gör det inte lika ont iaf, tror att iprenen har gjort sitt :D skönt! fåt hoppas att det går bra att sova inatt med.

nu ska jag dricka lite vatten, sen borsta tänderna och sen sova :D ska bli skönt! längtar till helgen med :D therese kommer hit! wooooho! det ska bara va hon och jag, vi ska käka varma mackor och kolla på film hela kvällen :D det va en evighet sen det bara va hon och jag! saknar det.
måste säga grattis till henne med :D fick reda på att hon fått lägenheten i göteborg så nu ska hon flytta och bli en stor flicka ;) nej då skämt å sido :D hoppas du kommer trivas!! jag ska försöka komma och hälsa på så mycket jag kan, nu när det bara är en enkel resa med swebus och inga 7 timmar :P haha! ses snart söto!!!

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: terro

för de första så har jag inte alls övat, jag är en såndär naturbegåvnong du vet;) helgen kommer bli kaanon! längtar med! haha nee sen bor vi "bara" 4h bussresa emellan, riktigt nära:P haha

2008-07-22 @ 15:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0