lunch och glass

vi hade inte så mycket att göra förut så vi tänkte ringa zandra och eric och fråga vad dom skulle göra precis när zandra skickade ett sms till mig och frågade :D bra tajming. hon frågade om vi skulle fika nånstans vilket vi gjorde. åkte ut mot Blåvik och tog en linfärja över till en liten ö med nån restaurang och glassställe på :D vi åt mat och sen världens glass till efterrätt :P det va skitgott :D

imorgon ska vi köpa hundmat, sen blir det hårteknikerna, sen ska vi lämna barro hos gustavs mamma och sen bär det av till trollhättan :D kommer bli skitkul! fallens dagar nu till helgen där med :D paaaaartyy! för min del får det bli fest en dag och sen lugnt dom andra så nu måste jag verkligen välja rätt ;)
jag vet ju att kim fyller 20 på lördag och att han ska ha fest men det är inte så kul att va bakis i bilen på väg hem + att kim inte får dricka så jag kan va nykter med honom :D
hoppas vi går till nitlotten bara :D det är där allt folk kommer vara och det kostar inget att gå in :D sand duger väl med då :D ser verkligen fram emot denna veckan :D

måste upp till tallbacken med och lämna min timrapport. sara skulle göra det år mig men jag har inte skrivit på den så nu kan jag lämna den själv. ska prata med chefen också och säga att jag vill jobba mer där när jag blir frisk :D

kan det bara inte bli imorgon snart!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0