flytta?

sådär. då var man i trollhättan igen, ett väldans åkande. är hemma hos pappa nu, har käkat pizza :D ska hem till mamma snart och mysa med barro :D eller försöka för nu har han börjat få mer tänder så nu bits han väl som aldrig förr :P

i fredags blev det utgång i linköping :D vi hade skitkul!!! förfest hemma hos oss, det va som en bastu :O skitvarmt ute med så det hjälpte inte att öppna fönstrena. åkte in till lkpg 23.08 och gick till platens direkt :D jag och zandra gick därifrån vid halv 2 kanske, det va för varmt där inne. när vi gick tillbaka för att hitta gustav rasmus och kim så hittade vi dom inte för dom hade gått till 55an så vi gick dit. vakterna släppte inte in oss där för det va tydligen stängt :S klockan va inte ens 2 då, konstigt! dom kom ut därifrån iaf. rasmus ringde limpan som skulle hämta oss. "inte efter kl 2" hade han sagt innan vi åkte. synd bara att han va i motala när vi ringde och skulle köra några andra först så vi fick vänta till halv 4 innan det blev nån skjuts hem, kallt! hemma vid 4 med andra ord, tror jag somnade innan huvudet ens nuddade kudden :D skönt!
kanonkul! 4 av 5 toasters!

gustav kommer på lördag :D wiiii! sen får vi se hur längde vi stannar här. gustav måste kanske åka hem igen och sen tillbaka för ams men jag kanske blir kvar för alltid om jag inte kommer in på nån skola. eller iaf till våren. alltså, om jag inte kommer in på nån skola så ska vi flytta hit :D finns mer jobb här.

nu ska jag till mamma.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0