dag ? - blåvik

har inte koll på vilken dag på behandlingen det är längre. har det på papper men orkar inte kolla :P lat!

i tisdags åkte gustav med eric och rasmus ut till blåvik för att ha grabbkväll. jag och zandra blev övergivna ;) men vi försökte göra det bästa av situationen så vi kollade film och käkade kex med ost :D följde zandra hem vid 21 eller 21.30 nånting sånt. barro hängde på :D trodde att han skulle bli trött för det är en bit att gå men icke. han tog det lugnt i lite mer än en timme sen bröt helvetet ut! han passar på när gustav inte är hemma, fyy! orkar inte förklara allt här men han var galen!

igår var iaf jag och zandra välkomna ut till blåvik för att göra dom sällskap så vi satte oss i bilen vid 11 och åkte dit. dom sov när vi kom så vi släppte lös barro så fick han sköta väckningen :D smidigt. satte oss på altanen och där satt vi nästan hela dagen. va nere och badade vid stranden nån timme bara. iofs så åkte jag gustav och zandra in till boxholm för att handla lite mat till kvällen. vi grillade och hade det mysigt :D

idag har jag tokstädat lägenheten. min morbror och mina kusiner från finland skulle komma och hälsa på :D dom ringde vid 10, en timme för tidigt än vad dom hade sagt, och sa att dom va vid BT så jag åkte dit och mötte dom :D han nästan klart med städningen, bara vardagsrummet kvar att skura så det var väl okej ändå :P dom stannade tyvärr inte så länge, ville bara se huv jag bodde och vart. dom skulle nämnligen med färjan till finland ikväll från sthlm.

fick ett sms av mamma förut med, dom är framme i finland hos mormor och morfar :D dom kom fram 5.45 imorse och mormor och morfar stog på bryggan och tog emot dom :D snällt! hade jag vetat att det skulle ta bara lite mer än en vecka för dom att komma dit så hade jag inte tvekat att åka med! jag vill med till finland och träffa mormor och morfar!! jag hade ju kunnat tagit flyget hem eller nått bara jag fått åka med! låg och tänkte på det igår innan jag skulle sova hur mycket jag saknar dom :( har jag tur så träffar jag dom en gång om året.

fick mitt arbetsgivarintyg från kommunen idag med :D denna gången va allt rätt och riktigt! bra jobbat kommunen - wooho!

om man skulle ta och äta frulle då. kanske skulle ta och packa inför helgen med. har kanske inte sagt att vi ska på kryssning :D gustavs mamma ska bjuda allihop, snällt! blir ålandskryssning imorgon sen på lördagen blir det en heldag på gröna lund. har aldrig vart där så det ska bli kul :D A hytt å grejer.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0