dag 3 - förstoppad?

när jag va på sjukhuser i torsdags sa dom till mig att man kanske kunde bli förstoppad av medicinen, vilket jag tror att jag har blivit :S inte alls kul! mölar katrinplommon som bara den nu. kommer inte riktigt ihåg om hon sa att det berodde på cellgiftet eller själva medicinen, hoppas det är medicinen för den ska jag bara äta i typ 5 dagar :)

denice, isabelle, jessica och carro va här igår med och sa hej :D vi grillade och hade det mysigt! vi hade tänkt festa lite men dom va inte så sugna och jag får inte dricka en droppe när jag går på dom här medicinerna, lite surt. ganska gött med en lugn helg med :D hade inte tänk att supa ner mig igår men en cider till maten hade inte vart helt fel, tur att det finns alkoholfria varianter :D
 
ska hämta linda och några till i lkpg inatt med. hon frågade igår och jag har ändå inget för mig :P

har väl inte så mycket mer att säga nu. ska fortsätta äta katrinplommon.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0