dag 2 - vad ska man hitta på?

får slänga iväg ett inlägg här nu då :D

i går fick jag alltså min första cellgiftsbehandling. kände inget av den medans jag va där vilket va bra för det kunde man tydligen göra. man kunde få kramper i armen tex men det fick inte jag :)
mådde lite dåligt när vi va på väg hem men sen gick det över. tog en promenad hem till zandra, kanske skrev det igår? eller va det på bdb? iaf, hon stog och lagade mat när vi kom inför hennes nattpass. påvägen hem började illamåendet komma tillbaka och höll i sig tills jag somnade. gick och la mig vid halv 10 och kollade lite på the ring som gick på tv innan jag somnade.

idag har jag inte mått dåligt nånting :D har kommit fram till att man kissar en hel del. kan bero på behandligen eller så kanske jag dricker mer nu utan att jag tänker på det.
denice, isabelle, carro och jessica är på väg hit med. dom borde komma när som hellst tror jag. dom ska till falsterbo i nån vecka så dom passar på att komma förbi här och säga hej, det är ju på vägen :D zandra skulle ringa mig sen med, vi ka hitta på något ikväll, vet inte bara vad än, kanske grilla.

intagningsbeskedet har kommit nu med. jag blev reserv på alla platser. hade iof inte räknat med ngt annat nu till hösten heller. på ett sätt är det kanske lika bra. hade ändå inte kunnat plugga nu, vill må så bra jag kan så jag kan koncentrera mig på pluggandet. jag hade dock kunnat tacka ja och gett dom ett intyg på att jag inte kan plugga och på så sätt behållt platsen men nu behöver jag inte tänka på det utan det enda jag ska tänka på nu vad gäller plugg är högskoleprovet. får hoppas på att jag orkar göra det bara  när det blir dags. så som det ser ut på andra intagningar till våren så borde jag komma in då :D

har plockar undan lite här hemma med, det låg saker överallt. har inte orkat dammsuga än, gustav får fixa det. dammade av lite med men inte överallt. disken är kvar med men det är inte så mycket :)

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0