dag 16 - grilla

igår var jag och gustav i berg vid slussarna :D träffade robban och kurt där, mamma va med i bilen. satte oss i båten en stund och tog det lugnt. robban badade, inte illa! vid 18 tiden gick vi till en restaurang precis vid slussarna och käkade :D det va jättegott men man blev inte sådär äckligt mätt så vi köpte glass efteråt :D barro fick också smaka såklart.
tog en runda på minigolfen. robban hade ju lovat att han skulle vinna eftersom han va kungen på minigolf men icke! han kom näst sist :D jag vann som vanligt ;) 5 spikar fick jag, mamma fick 6 men kom bara 2a ändå. gustav kom 3a och kurt kom sist. vi hade jättekul :D
gick tillbaka till båten en stund och tog varsin fanta/cola och satt och pratade lite sen åkte jag och gustav hem vid halv 22 :D

har precis vart ute med barro en sväng, vi gick runt lagmansskolan. en lagom promenad på mogonen. nu är det sånt där väder ute när man bara vill ut och sola och ta det lugnt hela dagen men icke! får ju inte ligga i solen och steka :( jag kommer va blekast när sommaren är slut! ska iaf till banken sen och sätta in lite pengar. kurt tvingade ju på mig 300 :P väldigt snällt! så dom ska jag ha in på sparkontot tänkte jag. ska även till supermarket och köpa grädde och ett nytt ben tillbarro som han har tappat i vattnet i berg :P

vid 18 ska vi ta en promenad hem till gustavs mamma och grilla. ska bli gott! hoppas barro orkar gå så långt annars får hon väl hämta oss på halva vägen :P men det ska nog inte vara några problem, får ta med vatten åt honom att drick under tiden.

nu ska jag lägga upp lite bilder från berg :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0