då var det dags

i fredags var jag och linda inne och fikade i lkpg :D riktigt trevligt! kollade på folk och pratade. vå måste hitta på mer saker lite oftare :D va så länge sen vi umgicks nu innan i fredags tycker jag. imorgon ska vi nog iaf ut och glida i lindas nya bil :D kuuuuuul!
fan vad varmt det är med! jag ska inte klaga, eller jo det ska jag! för jag hade tycket det va skitkul om jag nu hade fått sola och bada :O sola får jag inte. bada har dom inte sagt något om men jag antar att jag inte ska bada när jag har operationssår på kroppen som inte har läkt än. fyy vad varmt det är!

märkte att jag håller på att tappa håret nu med :( i fredags. lossnar väl kanske 1000 hårstrån när jag drar handen igenom håret eller när jag borstar. ska ringa till hårteknikerna imorgon och be om en tid för avrakning av mitt hår och perukprovning. ska passa på att köpa en mössa/keps med :D har hittat en jag gillar på HM för 50 kr. måste verkligen ha en mössa till dom dagarna jag inte orkar ha peruken på mig.

tänkte åka till sjukhuset på onsdag med. dom sa att jag skulle komma förbi nångång nu i veckan och byta ut tejpen som håller ihop såren så det är bara att åka dit :) kliar som fasen gör såren med!

igår kom therese hem till mig :D wii! vi tog en promenad till supermarket. therese köpte chips och dipp som vi skulle ha till filmen. kollade på Funny Games. den va varken bra eller dålig, den va konstig, kanske rent av lite långtråkig. sen började vi kolla på harry potter med men vi höll på att somna så vi stängde av och pratade massa skit istället innan vi somnade :D
va uppe med barri vid 5 och vid 9 imorse. therese va också vaken då så vi kom fram till att det inte va någon id+e att sova vidare, för varmt! så vi tog en promenad med barro :D va ute i lite mer än en timme. då gick vi inte hela tiden, vi satte oss vid scenen vid svartån och pratade en stund. barro behövde vila och dricka vatten vilket jag med behövde! helt slut i värmen :S
när vi kom hem kollade vi klart på harry potter och sen såg vi cube med, den är väl sådär. käkade spagetti och köttfärssås :D mumma!
hoppas du fick en bra plats på bussen therese :D men en timme är väl inte så farligt ändå ;) det har vart kul att ha dig här :D jag ska försöka komma på din inflyttningsfest om inte annat iaf komma och hälsa på snart :D

nu ska vi kanske till skogssjön och bada och ligga i skuggan. jag måste iaf få doppa benen :D alltid nått.

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: therese

haha jag fick bästa platsen, satt själv;) hihi men nu e jag hemma, va roligt å hälsa på! hoppas vi ses snart igen=)

2008-07-27 @ 19:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0