andra behandlingen

ligger just nu i en sjukhussäng. pappa har fixat internet :D det är nått kasst på tv så pappa åkte för att köpa hörlurar så jag kan kolla på film i datorn. delar rum med en annan så vi kan inte kolla på den på tvn. 3,5 h kvar av behandlingen. har varf här sen halv 9. när jag kom in på rummet fick jag en sjukhusrock, blå, att ha på mig så nålen i port-a-cathen inte skulle lossna. sjuksköterskan tog bort plåstret vid såret och skulle klämma lite för att hitta vart den satt. fyyyy faan vad ont det gjorde!!! fick nästan tårar i ögonen! sen visade hon mig nålen och jag höll på att dö! usch! kunde bara föreställa mig smärtan när dom skulle köra in den i porten :S jag har inget emot nålstick, visst det är obehagligt men det går, men nu när jag är så öm i såret! aldrig! mamma frågade om jag inte kunde få i armen idag med så det fick läka ordentligt och det gick bra :D tack gode gud!!
inne på första påsen av 3, orka vänta! ska till berg när vi är klara :D mamma robban och kurt är där :D vi ska äta och spela minigolf :D kommer bli kul! mamma är iofs med mig på sjukhuset så hon åker med tillbaka sen. gustav kommer med barro när vi är klara :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0