torsdag

idag har jag städat lite hemma, diskat, gjort rent spisen, städat toalettn och även lagat mat :D blev inte som det brukar bli med det går nog att äta ändå :D

den 25e-27e januari blir det Trollhättan :D har jag bestämt mig för nu!
Therese, då måste vi ha filmkväll som vi alltid brukade ha :D vi kan ha det på fredan, om du nu inte har träning eller nått. sen på lördan kan vi gå ut och ha kul bara du och jag :D vill faktiskt gå ut en kväll med nu när jag ändå är i thn :D kommer bli kalas!

den 1a mars blir det 20 årsfest hemma hos oss :D wiiii! alla som vill är välkomna så jag hoppas att ni inte bokar in ngt annat den lördagen nu :D

älskar dig gustav!

Kommentarer
Postat av: therese

helgen är bokad, ska inte ha nått planerat;)

2008-01-10 @ 16:11:02
Postat av: sara

23e blir det fest hos mig :) lördagen innan alltså

2008-01-12 @ 00:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0