söndag

förkylningen sitter fortfarande i som berget! halsen är iofs bra men nu har jag börjat nysa istället :S usch!

idag kommer det folk hem till oss nämligen Annike, Sebastian, Kim, Vera och Roland :D därför ska jag baka paj  :D får hoppas på succé men man vet ju aldrig. slapp jobba idag med så jag skulle hinna fixa allt så det är ju bra :D

har börjat fundera på sommarjobb med. när man ska söka åså? har ingen aning. nu kanske är för tidigt men hellre för tidigt än för sent. jaja, får väl ringa nästa vecka så löser det sig nog :D

igår kollade jag och gustav på film också :D mysigt mysigt. först blev det den 5e harry potter filmen (har sett dom 4 första nu i veckan) sen kollade vi på nån kass film som Kim tyckte va rolig :P rolig är fel ord, äcklig! inte äcklig så man inte vågade kolla utan äcklig med massa bölder och var på hela kroppen :O + att handlingen sög! jag satte mig vid datorn istället, orkade inte kolla klart, blev lite äcklad.

den 20e januari ska jag tatuera mig igen :D wiiii! kommer bli jätte bra! åker upp till sthlm till therese och jummy och är där hela helgen sen på söndan ska vi träffa pål så ska han fixa min, gustavs och kims tatueringar :D kul kul!

50 dagar kvar tills jag fyller 20 med :D snaaaaaart!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0