måndag

idag har jag verkligen vaknat på fel sida! va uppe till säkert halv 2 inatt för vi skulle få sovmorgon idag men nej då! lite efter 9 börjar gustavs jävla mobil ringa, säkert nån här från jobbet! efter det var allt förstört, har jag väl vaknat en gång är det omöjligt att somna om! sen knackade det på dörren så jag väckte gustav så han fick gå och öppna. då va det kim som ville låna en tändare. sen hade gustav ställt sin klocka på ringning kl 10 tror jag det va! varför?! vi började 13 idag! ååååh! sen ska han givetvis snooza i en timme så den där jävla mobilen ringer ännu mer! han vet om att jag hatar det för jag kan inte sova då! har sagt det till han såååå många gånger!

sen har vi ett annat jävla problem med! tycker jag iaf men det gör nog inte han! blir så arg men framör allt ledsen! vill inte ta upp vad det är här på bloggen men jag bara måste få skriva av mig! allt känns bättre när man fått ur sig allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0