lördag

är så jäkla förkyld :( usch! ont i huvet, snoret bara rinner + ont i halsen :( får hoppas att det går över snart. Ikväll blir det en lugn kväll iaf :D jag och gustav ska va hemma och kolla på film och mysa :D mmmm.

igår va vi hos gustavs mamma och spelade kort och drack öl och drinkar :D trevligt trevligt!

oooooo! nästa helg kommer kanske Therese och hälsar på :D fan vad kul!!!! längtar :D wiii! sen ska jag till thn nån helg efter att jag fyllt :D känner inte att jag hinner innan av nån konstig anledning :S men men :D
sen helgen den 18, 19, 10e ska vi till Sthlm :D till Therese, gustav och kims syster :D ska va där över helgen :D så ska vi kanske tatuera oss med :D wiiii! längtar till det också! ska bara påminna gustav att han ska ringa Pål så vi vet om han har tid eller inte :D

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0