gaaaah!

har suttit 4,5 timmar idag på jobbet helt i onödan! skulle lyssna om på ljudfilerna från den 17e och 18e december för gustav va inte säker på att vi hade gjort dom exporterna för han hittade dom inte :O så när jag va klar med allt frågade jag vart jag skulle lägga dom sen så han visste vart dom va men det spelade ingen roll bara jag berättade för han hur jag hade gjort så jag öppnade en mapp som hette "gjorda exporter" och gissa vad som låg i den mappen?! jo, alla exporter från den 17e och 18e december! jag blev en aning arg där och då frågar han varför jag blev arg! så sa jag det att han inte kunde ha letat speciellt noga men det hade han ju tydligen. jag tror han inte! kollar man inte i mappen som heter "gjorda exporter" så letar man inte noga!

snart kommer zandra hit iaf :D vi ska äta upp pajen jag bakade igår, mums! sen vet jag inte vad vi ska hitta på, kolla lite utbildningar kanske :D

älskar dig även fast du gör fel ibland gustav :D

Kommentarer
Postat av: sara

"även fast du gör fel ibland" haha

2008-01-07 @ 19:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0