en lösning?

angående det jag skrev igår så har jag försökt prata med honom lite :) och vi ska försöka börja hitta på mer saker med varandra förutam att kolla på tv :D idag ska vi tex gå ut och gå en sväng efter jobbet :D eller ja, det beror på när linda kommer sen :P
på fredag eller lördag ska vi nog ut och äta nånstans med så vi bara ägnar oss åt varan :D blir det på lördag så blir det lunch för på kvällen blir det fest :D
nån helg ska jag föreslå ngt riktigt bra så han verkligen inte vill vara med någon annan :D kommer bli mysigt!
vi är på bättringsvägen känner jag och det känns skönt.

lagade mat hemma förut och tog med till mig och gustav på jobbet :D fisk, potatis och sås :D secce! sen tog jag med varsin pajbit också men gustav ville inte ha så jag fick 2 :D mumma!

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0