dagen efter helgen

gick upp kl 10 idag, lagade mat så det räcker några dagar :D kände att det va lika bra när man ändå va på g. gustav och stellan har begett sig in till lkpg så kim åkte hem och jag slapp jobba. hade gärna velat jobba så det får väl bli på kvällen sen om det finns nån dator ledig.

i lördags blev det avskedsfest för Elin :D (och jag menar inte att det blir kul att elin flyttar när jag gör :D utan att festan va kul) en ytterst liten förfest hemma hos mig. blev jag z, och linda. vid 19 gick vi hem till enida där alla andra va och parajade. vi satte oss i köket, ganska fullt i vardagsrummet. pratade och hade kul.
sen skulle vi iaf gå in och sätta oss i vardagsrummet så vi gick dit med varsin stol. alla som satt där satt i en ring runt bordet och några i soffan men det va inte en jävel som flyttade på sig så vi fick plats bland alla andra utan vi fick sätta oss bakom alla andra. vi bestämde att vi hellre satt lite utmobbade i köket än väldigt utmobbade i vardagsrummet :P 
blev kinesen vid halv 1, tror klockan hade blivit så mycket innan vi kom iväg.  det va nån idiot som frågade linda om hon inte ville bli våldtagen ikväll (alltså i lördags) så hon blev väldigt upprörd vilket jag förstår! vilket jävla pundhuvud säger så till en tjej då :O det finns människor till allt här i världen. 
inne på kinesen shakade vi loss :D jag slapp betala med förövrigt :P sparade hela 20 spänn på det :P moahahaha! lämnade in min jacka men han som tog emot jackorna tog inte emot mina pengar utan började hjälpa linda iställat :P gött tänkte jag och gick :P
när kinesen stängde gick vi till sibylla, världens kö så det tog tid. mötte även gustav där så han passade på att köpa mat han med. 
sara sov på soffan. hon hade pallrat sig hit från lkpg för att festa med oss en stund :D kul kul.

söndagen blev en slödag. låg i soffan och kollade på Viasat Nature hela dan. eller iaf tills gustav kom hem vid 17 :D då ville han se ngt annat. vi gick och la oss vid 00. låg och kliade varan på ryggen, första kliade han mig, sen jag han, sen fick jag massage, sen kliade jag lite till :D väldigt skönt.

älskar dig gustav! 

Kommentarer
Postat av: sara

kul att du berättar om dom få gånger jag kommer.

2008-01-16 @ 21:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0