äntligen fredag!

då var det äntligen fredag igen :D

dagen började väl inte så bra. gick upp halv 9, börjar jobba kl 9. gustav gick i förväg för han skulle ta tvätten. när jag går utanför dörren kommer gustav tillbaka och säger att vi ska gå in igen för stellan låste fel lås igår när han gick hem så vi kom inte in. stellan hade även försovit sig så jag och gustav satt hemma till 10 och kollade på allt kasst på tv :( kim hade med försovit sig, snacka om rätt dag att försova sig på :P
alltså, vi hade kunnat gå upp 1 timma senare :O kunde knappt somna igår, har vart uppe för sent hela veckan så igår gick jag och la mig ganska tidigt, typ 00.00 men kunde inte somna så imorse va jag ganska trött :P

nu ska jag bara kila hem lite fort och byta tvätt i tvättmaskinen och sen ska jag fortsätta jobba :D
eller gustav får göra det förresten så jag blir klar här :D

ikväll blir det myskväll! :D :D <3<3

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0