ännu en seg dag

idag är en seg dag, känns så iaf. gick upp vid 12, lagade mat och sen gick vi till jobbet. när vi kommer hit är det inte en jävel som är seriös, dom spelar poker och annan skit.
hittade inte alla exporter heller så jag trodde jag skulle få göra om dom men man kunde tydligen logga in på Tele2s hemsida och kolla fall dom va uppladdade och det va dom iaf så det va ju bra det :D fick en utskällning av gustav för att jag inte "sköter" mitt jobb. jätte lätt att hålla koll på allt när man måste flytta på sig från sin dator jämt och fortsätta på en annan! sen har inte jag haft ansvaret för vad som görs med exporterna när jag är klar, jag har alltid lagt in dom på gustavs usb minne, sen får han göra vad han vill med dom men han har tydligen ingen koll. jag skällde lite tillbaka och vips så hade jag fått en egen arbetsplats :D äntligen!!

igår gick jag och gustav en liten promenad :D skööönt! gick förbi konsum och köpte chips, glass, ölkorv, hallonsoda och trocadero :D jammi! satte i The Rock när vi kom hem och började kolla. mitt i filmen pausar gustav, tar av sig tjocktröjan och säger "den som först får den andra att ligga på rygg i sängen vinner" :D haha! så vi brottades lite i sängen :D det va skitkul! jätte länge sen vi gjorde nått sånt :D jag vann förresten :D gustav blev jätte anfådd och trött så han la av, bra för mig :D
sen kollade vi lite till på tv och för en gångs skulle gick vi och la oss samtidigt. ingen av oss kunde sova (han knödde och han tyckte att jag knödde) så vi låg och pratade om allt möjligt :D tillslut fick han nog av att inte kunna sova så han gick upp igen och kollade på tv :D så jag fick hela sängen för mig själv och somnade på direkten :D
fler sånna dagar tack!

vi skulle ju kanske ha gått utoch ätit på fredag eller lördag med men nu ska han kanske till tranås och festa med rasmus istället :( tack för den. han ville inte åka dit på lördan för han ska sova där isf och vi jobbar på söndan. ett tidigt tåg va det ju inte tal om.
jaja, jag får väl tillbringa fredan för mig själv framför datorn.

älskar dig gustav!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0